Deze weblog beoogt niet meer (en ook niet minder) dan een proeftuintje te zijn, waarin wordt geëxperimenteerd en gejongleerd met taal, zowel in proza als in poëzie. Neemt u de inhoud niet altijd even serieus: Wahrheit und Dichtung kunnen mijlenver uiteen liggen, maar soms ook verrassend dicht bij elkaar.

En schroomt u vooral niet om te reageren: rebekking@gmail.com


donderdag 10 februari 2011

Tussenstand

Het gaat goed met mijn weblog. Deze week steeg het aantal Volgers van de ene dag op de andere met niet minder dan 100%, het aantal losse lezers daarbij nog niet eens inbegrepen.  Als die procentuele groei zich - al was het maar per week - in hetzelfde tempo blijft voortzetten, zal ik binnen een half jaar successchrijvers als  Carlos Ruiz Zafón en Stieg Larsson in populariteit verre hebben overtroffen. En dan zal mijn weblog ook vertaald moeten worden. Dat kan ik met een enkele druk op de knop (lees: muisklik) door Google laten verrichten, maar dan weet helaas niemand meer, waarover het gaat. Maar voorlopig maak ik mij over heel andere zaken zorgen: hoe blijf ik bij dit snel op mij afkomende succes toch eenvoudig en bescheiden? Dat zal niet meevallen.

1 opmerking:

  1. We houden je in de gaten. Zullen je bijtijds waarschuwen voor naast de schoenenloperij, neus in de luchtstekerij en nog meer van dit soort dingen. ME
    PS Ik heb geen idee van welk profiel ik ben.
    djeezus, dat valt nog niet mee om hier iets te plaatsen

    BeantwoordenVerwijderen