Deze weblog beoogt niet meer (en ook niet minder) dan een proeftuintje te zijn, waarin wordt geëxperimenteerd en gejongleerd met taal, zowel in proza als in poëzie. Neemt u de inhoud niet altijd even serieus: Wahrheit und Dichtung kunnen mijlenver uiteen liggen, maar soms ook verrassend dicht bij elkaar.

En schroomt u vooral niet om te reageren: rebekking@gmail.com


zondag 6 februari 2011

Walt(h)er

...met Walther...
Een enkele maal meldt zich via het eerder door mij vermelde Skype-venstertje een onbekende dame met zeer bekende bedoelingen. Maar vanmorgen zocht ene Walter contact met mij. En aangezien ik geen enkele Walter ken, heb ik ook dit contactverzoek maar genegeerd. De enige Walter die ik ken, is een pistool. James Bond is er beroemd mee geworden. Of misschien heeft hij de Walther (want zó schrijf je het eigenlijk) juist nóg bekender gemaakt. Maar James Bond zal het wel niet geweest zijn, die contact met mij zocht. Zó bont zal hij het toch niet maken.
Weliswaar beschik ik zelf ook over een wapen, maar daar hoef je weer geen vergunning voor te hebben, al is een selectief gebruik ervan wel wenselijk.


Vandaag even bij de enige Volger, die ik tot nu toe heb, op bezoek, want zulke trouwe fans moet je natuurlijk wel in ere houden. In dat opzicht onderscheid ik me toch wezenlijk en in positieve zin van bijvoorbeeld een Frans Bauer, want geloof maar niet, dat hij zijn fans persoonlijk opzoekt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten